جلوگیری از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز در آبشار شوی دزفول

دزفول- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز به مقصد آبشار شوی در این شهرستان جلوگیری شد.

حمیدرضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این ۲ تور در قالب گروهی ۳۰ نفره در تعطیلات عید فطر قصد رفتن به آبشار شوی را داشتند که به علت حفظ نکردن شئونات اسلامی و نداشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی و با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان دزفول از برگزاری تور جلوگیری شد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در برگزاری تورهای گردشگری، افزود: رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی برای اجرای تورهای گردشگری در شهرستان دزفول الزامی است و در صورت بی‌توجهی با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول عنوان کرد: برگزاری تورهای گردشگری فقط با اخذ مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی دارای مجوز بند «ب» و با رعایت استاندارهای تور امکان پذیر است.

خادم بیان کرد: برای برگزاری برخی تورها با ترفندهای مختلف تبلیغاتی و استفاده از فضای مجازی بدون اخذ مجوزهای رسمی برای فروش خدمات تور به صورت غیرقانونی اقدام می‌شود که در صورت مشاهده برگزاری این تورها بدون چشم‌پوشی برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز مراتب را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول به شماره تماس ۴۲۴۳۰۲۴۲ اطلاع رسانی کنند.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *