نقش بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی جهت کمک به اقتصاد خانواده

وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.

‌به گزارش خبرگزای مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی این چنینی گوشه‌ای از توانمندی‌های شگرف و بی نظیر هنرمندانی را که در گمنامی، آثاری فاخر و مملو از هنر، فرهنگ و اصالت ایرانی را خلق می‌کنند، به نمایش می‌گذارد.

او که به همراه مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از نمایشگاه اکسپو بازدید می‌کرد، اختصاص یک سالن مجزا به عرصه هنرهای صنایع دستی، آن هم برای نخستین بار را ارزشمند تلقی کرد و افزود: صنایع دستی یکی از بهترین راه‌های انتقال فرهنگ غنی و اصیل ایران به جوامع بین الملل است و مسئولان وظیفه مهمی در حمایت از هنرمندان صنایع دستی دارند.

وحیدی ادامه داد: بانوان فعال در حوزه صنایع دستی نقش بسزایی در پیشرفت فرهنگ و کمک به اقتصاد خانواده دارند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به نقش مهم استانداران در صادرات آثار و تولیدات صنایع دستی کشورمان، افزود: استانداران در ارتباط با صنایع دستی به دنبال کمک به تکمیل زنجیره اصلی با هدف معرفی و فروش هرچه بهتر آثار صنایع دستی فاخر در بازارهای داخلی و بین المللی هستند.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *