لغو روادید برای سفر به ۳۳ کشور/ توسعه گردشگری سیاست دولت است

شاهرود- سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی لغو یک‌طرفه روادید ۳۳ کشور خارجی را دستاورد دولت دانست و گفت: این اقدام چهره واقعی ایران را به دنیا نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم شجاعی بعد از ظهر چهارشنبه در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود لغو یک‌طرفه روادید ۳۳ کشور خارجی را دستاورد دولت دانست.

وی با بیان اینکه لغو روادید نشان دهنده چهره واقعی ایران و برخلاف آن چیزی است که رسانه‌های معاند نشان می‌دهند، افزود: نمایش تصویر واقعی ایران زیبا به دنبال از جمله دستاوردهای این لغو روادید بوده است.

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: طرح‌های نوآورانه، فناورانه و خلاقانه قطعاً نقش مؤثر تری هم در جذب گردشگران خارجی به کشورمان خواهد داشت.

شجاعی به عضویت در اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم و نمایندگی سمنان در این رویداد هم اشاره کرد و گفت: در این رویداد ۲۰ کشور دنیا حضور دارند و فرصت مناسبی برای ما است تا بتوانیم تعاملات گردشگری خود را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهایی مانند رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری به حل مشکلات و موانع توسعه گردشگری کمک شایانی خواهد کرد، ابراز کرد: بهره‌گیری از ذهن‌های خلاق و به خصوص استعداد جوانان در حل مشکلات گردشگری از جمله رویکردهای وزارتخانه است.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *