تور گردشگری مدیران راهداری کشورهای مشترک المنافع وارد ایران شد

تور علمی گردشگری شورای بین‏‏ دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در مسیر جاده ابریشم از مرز باجگیران در استان خراسان شمالی وارد کشورمان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ۲۲ نفر از مدیران راه به نمایندگی از ۱۲ کشور مستقل همسود (CIS) روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با استقبال همتایان ایرانی و مقامات محلی وارد ایران شدند.

این گروه طی سفر هفت روزه خود، از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی و همچنین راه‌ها و جاده‌های شهرهای قوچان، طوس، مشهد، نیشابور، سبزوار، بجنورد، آزادشهر، گرگان، قائمشهر، فیروز کوه، تهران، زنجان و تبریز بازدید خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این تور پس از عبور‏ از شهرهای فوق، از طریق مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی کشورمان را به مقصد ارمنستان ترک خواهند کرد.

توسعه راه‌های بین‏‬ المللی و حمل و نقل بار و مسافر، گسترش همکاری‌های علمی و فن‎‌آوری، آشنایی با اماکن تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری‌کشورهای مسیر جاده ابریشم، تحکیم روابط دوستی راهداران کشورهای مشترک ‎المنافع با راهداران ایران و ترغیب ترددهای بین کشورها از مهمترین اهداف برگزاری این تور است.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *