فلای تودی طی یک گزارش سالانه، اطلاعات آماری دقیقی درباره آنچه در سال ۱۴۰۱ گذشت را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این گزارش که با هویت بصری جدیدی از این برند انتشار یافته، اطلاعات آماری دقیقی درباره آنچه در سال ۱۴۰۱ گذشت، آورده شده است. براساس آمار، با وجود اینکه تصور میشد شرکت رقیب سهم بیشتری در صنعت گردشگری کشور دارد، فلای تودی توانسته نقشآفرینی ویژهای داشته باشد و سهم قابل توجهی از این صنعت را به خود اختصاص دهد. در ادامه نگاهی به گزارش عملکرد فلای تودی در بخشهای مختلف از فروش و خدمات ارائه شده توسط این شرکت، تا رشد چشمگیر کاربران خانم، توسعه کارمندان، رونمایی از محصول جدید و … خواهیم انداخت. گزارش کامل عملکرد فلای تودی در سال ۱۴۰۱ را میتوانید از اینجا دانلود و مطالعه کنید.
۹۰۰ ایرلاین و ۱.۵ میلیون هتل؛ سهم کاربران ایرانی
فلای تودی، یک شرکت معتبر مسافرتی است که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میدهد. براساس آمار منتشر شده در این گزارش سالانه، فلای تودی توانسته با گسترش خدمات خود در ایران و سراسر جهان، امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم کند. علاوه بر این، فلای تودی در سال ۱۴۰۱، موفق شد بیش از ۱.۵ میلیون نقطه در سراسر جهان را برای اقامت ارائه دهد تا کاربران با هر سلیقه و بودجهای بتوانند انتخاب گستردهای از میان هتل، هاستل، اقامتگاه بومگردی، مسافرخانه و… داشته باشند.
رشد چشمگیر فروش در بخش پرواز و هتل
فلای تودی در زمینه فروش بلیط و هتل در سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است. به طوری که توانسته در بخش بلیط و هتل خارجی، رتبه یک کشور را به خود اختصاص دهد. در ادامه میزان رشد فروش پرواز و هتل را به تفکیک توضیح خواهیم داد.
میزان رشد فروش بلیط هواپیما
به طور کلی، فلای تودی در بخش فروش پرواز داخلی و خارجی رشدی معادل ۱۲۹% داشته است. این دستاورد بزرگ که بین سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ به دست آمده، رشد ۷۹% فروش در بخش پرواز داخلی و رشد ۱۷۹% در بخش پروازهای خارجی را نشان میدهد.
میزان رشد فروش هتل
براساس گزارش سالانه فلای تودی، فروش هتل داخلی و خارجی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد ویژهای معادل ۳۴۰% داشته است. میزان رشد فروش هتل در بخش هتلهای خارجی ۲۰۸% و در بخش هتلهای داخلی ۴۷۱% بوده است!
فلای تودی مرجع قابل اعتماد کاربران
میزان هتلهای جستجو شده طی یک سال گذشته در سایت فلای تودی، ۱۹۸% رشد داشته و پروازهای جستجو شده نیز رشد ۱۷۷% را نشان میدهد. این اعداد قابل توجه، میزان اعتماد کاربران به این سایت را نشان میدهد، به طوری که فلای تودی توانسته به یک مرجع قابل اطمینان برای مقایسه قیمتها، پیدا کردن بلیط و هتل ارزان و … تبدیل شود.
همچنین، بررسی کاربران نشان میدهد، تعداد کاربران گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال بیشترین میزان افزایش را داشته است. علاوه بر این، میزان رشد کاربران جدید ۹۶% و میزان رشد کاربران وفادار ۱۱۶% بوده که نشاندهنده میزان رضایت بالای کاربران از خدمات سفر در این سایت است.
به علاوه، آمار و ارقام نشان میدهند تعداد کاربران خانم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد بسیاری داشته و کاربران خانم از خرید در این سایت استقبال زیادی کردهاند.
استقبال گسترده از سفرکارت
سفر کارت فلای تودی، هدیهای از جنس سفر است که افراد و سازمانها میتوانند از آن بهرهمند شوند. با استفاده از سفر کارت، کاربران میتوانند هتل و بلیط را در سایت فلای تودی رزرو کنند و از این هدیه متفاوت لذت ببرند. از ویژگیهای سفرکارت فلای تودی این است که میتوان آن را فقط برای یکی از خدمات سفر مانند پرواز یا هتل سفارش دارد. همچنین، مبلغ کارت، بنا به درخواست صادرکننده شارژ میشود و میتوان آن را بدون محدودیت زمان استفاده صادر کرد.
براساس گزارش سالانه فلای تودی، این شرکت موفق شده فقط در سال اول رونمایی از این محصول بیش از ۱۰ هزار عدد سفرکارت را در اختیار کاربران و سازمانها قرار دهد.
فلای تودی همواره در مسیر توسعه
گزارش سالانه فلای تودی نشان میدهد، تعداد کارکنان این شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل بیش از ۳۰% افزایش داشته است. تلاش این شرکت برای حفظ برابری جنسیتی، پراکندگی ۶۰% کارکنان خانم در برابر ۴۰% کارکنان آقا را نشان میدهد. معیار انتخاب کارکنان فلای تودی، در نظر گرفتن دانش، تخصص، توانایی و… بوده است.
کلاس جهانی سفر، مأموریت فلای تودی
فلای تودی، همواره تلاش کرده تا خدماتی در سطح کلاس جهانی سفر به کاربران خود ارائه دهد. این شرکت گردشگری قصد دارد سفر را برای همه و در هرکجا امکانپذیر کند. برای بالا بردن سطح رضایت کاربران، فلای تودی قصد دارد خدمات جدیدی را به سبد محصولات خود اضافه کند تا به این ترتیب مسیر سفر برای افراد بیشتری هموار شود.
بدون شرح