چگونه ساعت خود را با سایر جواهرات ست نماییم؟

اگر واقعا نمی خواهید اذیت شوید، یک ساعت رو سفید انتخاب کنید. سفید با هر چیزی می آید. در غیر این صورت، حداقل سعی کنید رنگ بند ساعت خود را با کفش هایتان هماهنگ کنید. بند ساعت چرم قهوه ای یا مشکی با کفش های چرمی قهوه ای یا مشکی ست می شود.

ساعت سیکو

اینجا جایی است که اندازه ساعت انتخابی اهمیت دارد. اگر ساعت کوچک و باریکی ست میکنید، آن را با یک دستبند حجیم ست نکنید. ترکیب یک طرفه به نظر می رسد. همین مفهوم در مورد رنگ های فلزی نیز صدق می کند. به یاد داشته باشید، دستبند طلا با ساعت نقره ای نبندید .

ساعت و مد

نوآوری تکنولوژیک جزء مهمی از صنعت ساعت است. تولیدکنندگان ساعت‌های شیک و به روز  و نوآوری در تولید را به بازار عرضه می‌کنند و برخی مدل‌ها مجهز به سیستم‌های موقعیت‌یابی جهانی یا آن‌هایی را معرفی کرده‌اند که به رایانه‌ها یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل متصل میشوند.

در آغاز قرن هجدهم، ساعت‌ها به دلیل عملکرد ضعیف، هنوز به عنوان وسایل تزئینی در نظر گرفته می‌شدند. مردانی که توانایی خرید آن‌ها را داشتند، معمولاً ساعت‌های جیبی انتخاب میکردند. که از یک زنجیر کوتاه آویزان می‌شد و به راحتی در جیب جلیقه می‌رفت. ساعت های زنانه به طور سنتی بیشتر تزئین شده بودند و به وضوح به عنوان یک آویز یا بر روی یک مچ دست استفاده می شدند.

قرن دوره ای از توسعه سریع فنی بود. مخترعان که توسط سازمان‌ها و اصناف در آلمان، فرانسه، انگلستان و سوئیس پیشگام شدند، انواع جدیدی از تکنولوژی های ساعت را به جهان معرفی کردند که امکان دقت و عملکرد بهتر را در شرایط نوسان دما و موقعیت فراهم می‌کرد. آنها همچنین ساعت خودکار را با حرکت خود ساعت که باعث کارکرد بدون باطری را فراهم میساخت جایگزین کردند. برخی ساعت سیکو از ساعت‌سازان انگلیسی و سوئیسی که از فلزی همچون جواهرآلات و فلزهای گرانبهای جدیدتر برای کنترل سرعت حرکت چرخ‌ها استفاده می‌کردند، توانستند ساعت‌ها را با عقربه‌گر دقیقه مجهز کنند که تا آن زمان غیرممکن بود.

طراحی و مواد بند

اگر ساعتی را برای استفاده روزانه می‌خرید، از طرح‌های سبک، راحت و کاربردی استفاده کنید. طرح های مرسوم و قدیمی برای مجالس رسمی مناسب هستند زیرا جذابیت جاودانه دارند. در حالی که اگر سبک زندگی فعالی دارید، ساعت های کاربردی با ماندگاری بالا بخرید.

بند ساعت چرمی و بند مشبک فولادی ضد زنگ محبوب ترین مواد بند ساعت مورد استفاده است. مواد بند با کیفیت بالا استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. هنگام انتخاب مواد بند، انعطاف پذیری، استحکام بالا، دوام، راحتی، مقاومت در برابر تعریق و آب را در نظر بگیرید. به غیر از موارد فوق، سایر مواد بند شامل نوار سیلیکونی مشبک، بند ساعت سرامیکی، بند ساعت تیتانیومی و غیره است.

ساعت های رسمی: این نوع ساعت، با کلاس و شیک است و برای کت و شلوار، یا لباس رسمی مناسب است. آنها یک لوازم جانبی ساده و بدون سر و صدا با جذابیت و جذابیت اندک هستند. آنها همچنین بسیار متمایز هستند و شامل تزئینات یا زیور آلات سنگین نمی شوند.

پیشنهاد شده: ساعت مردانه عقربه ای برند سیکو

ساعت های لوکس: این ساعت های سیکو برای تحت تاثیر قرار دادن در نگاه اول ساخته شده اند. ساعت های لوکس نیز یک محصول خاص و البته با قیمت بالا و کلکسیونری هستند. آنها طراحی های خاص و در عین حال ظریف بدون زرق و برق دار بودن دارند. اکثر ساعت‌های لوکس سیکو از طراحی و ساخت عالی و حرفه ای برخوردارند و دارای نوآوری‌های فنی پیشرفته با زیبایی‌شناسی هستند تا مطمئن شوند که جایگاه ویژه ای در بازار  دارند و در جایگاهی بالاتر از رقبا ایستاده‌اند.

پیشنهادی: ساعت مردانه نقره ای سیکو

ساعت های GMT: این نوع ساعت برای مسافران مکرر مناسب است زیرا به شما امکان می دهد دو منطقه زمانی را همزمان مشاهده کنید. GMT به زمان گرینویچ اشاره دارد. این ساعت دارای عقربه ساعت معمولی است که هر 12 ساعت یکبار می چرخد (دایره کامل) در حالی که عقربه ساعت دوم هر 24 ساعت یکبار می چرخد. علاوه بر این، ساعت‌های GMT دارای علامت‌های 12 و 24 ساعته (دو رنگ) روی صفحه هستند که به تمایز بین روز (صبح) و شب (بعد از ظهر) کمک می‌کند.

در سایت کنز واچ  قیمت ساعت دارای رنج قیمت متفاوت هستند که شما میتوانید با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید ساعت اختصاص دادید یک مدل شیک خریداری نمایید. یکی از امتیازاتی که فروشگاه ساعت کنز برای مشتریان خود برای ارسال در نظر گرفته است، ارسال رایگان کالا به سراسر ایران می باشد که میتوانید از این مزایا بهره مند شوید

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *