در ابتدا قصد داریم به معرفی 2 عدد از مجموعه کتاب های موجود در سایت فروشگاه تخصصی کتاب های پزشکی جعفری نوین بپردازیم که در ابتدا گزینه ما کتاب فیزیولوژی عملی پزشکی با کد 165884 می باشد که با تخفیف 10 درصدی و با قیمت 63 هزار تومان در دسترس شماست. کتاب بعدی فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال 2021 جلد 1 می باشد که 120706 با تخفیف 10% و با قیمت 225.000 تومان در دسترس شماست و اگر بخواهیم به 5 تا از سرفصل های آن به ترتیب اشاره کنیم مواردی همچون

بخش اول: مقدمه فیزیولوژی: سلول و فیزیلوژی عمومی | فصل1: ساماندهی عملیاتی بدن انسان و تنظیم محیط داخلی بدن | فصل2: سلول و عملکردهای آن | فصل3: تنظیم ژنتیکی ساخت پروتئین، اعمال سلول، و تولیدمثل سلول | بخش دوم: فیزیولوژی غشا، عصب و عضله | فصل4: انتقال مواد از خلال غشاء سلولی | فصل5: پتانسیل های غشاء و پتانسیل های عمل می باشند

در ادامه ما یه مقاله را برای شما آماده کردیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست

ساختارهای بدن در کتاب های فیزیولوژی آموخته می شود . بنابراین بهترین  راه برای یادگیری آناتومی از طریق تصویر ساختار بدن است که در دانشکده پزشکی آموخته می شود.این یک توصیه شخصی است و  در اکثر دانشگاه ها استفاده می شود.

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین، حاوی صدها تصویر از آناتومی انسان است – از کوچک‌ترین رگ خونی و عصب تا بزرگترین اندام. تقریباً تمام تصاویر توسط جراح بزرگ نقاشی شده است. اگرچه با دست نقاشی شده اند، اما بسیار باورنکردنی است که این نقاشی ها نمایش دقیق و واقعی از ظاهر واقعی آناتومی انسان هستند.

همه با جزئیات بسیار نقاشی شده اند و آثار او از گردآوری شده است. در حال حاضر، در ویرایش هشتم خود چاپ شده است و آناتومی را به میلیون ها دانشجوی پزشکی در سراسر جهان آموزش می دهد

از آنجایی که آناتومی و فیزیولوژی به عنوان پایه های دانشکده پزشکی عمل می کنند، شما باید دانش را فقط از بهترین کتاب های آناتومی و فیزیولوژی برای دانشجویان پزشکی کسب کنید. این دو متقابلاً منحصر به فرد نیستند، زیرا با دانستن ساختار بدن و مکان های مربوط به آنها، تعیین ارتباط فیزیولوژیکی به همان اندازه مهم است.

با تسلط بر این دو و دانستن اینکه چه چیزی از نظر آناتومیک و فیزیولوژیک طبیعی است، تجزیه و تحلیل شرایط پاتولوژیک و استفاده از رویکردهای بالینی مطمئنا آسان تر خواهد بود.

فیزیولوژی کوستانزو

اگر به دنبال یک کتاب نقد و بررسی گسترده برای فیزیولوژی پزشکی هستید کتاب های معرفی شده در سایت فروشگاه تخصصی کتاب های پزشک یکی از بهترین موارد است. این یکی از دقیق ترین کتاب های مروری است که می توانید برای امتحان از آن استفاده کنید. ، جامع و در عین حال مختصر ، شاهکار لیندا کوستانزو دارای 10 فصل است که به موضوعات فرعی تقسیم شده است. هر فصل به یک سیستم اندام خاص می پردازد. همچنین شامل نمودارها و جداول مفید، موارد آزمایشگاهی بالینی و نمونه سوالات در پایان هر فصل برای آزمایش دانش شما می باشد.

از آنجایی که این فقط یک کتاب مروری است ، همه اینها در 500 صفحه فشرده شده اند تا برای دانش آموزان طاقت فرسا نباشد. این یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک کتاب مرور جامع هستند، اما هر مفهومی را ساده تر و قابل درک تر می کند.

بررسی فیزیولوژی پزشکی گانانگ

بررسی فیزیولوژی پزشکی دارای 8 بخش است که هر کدام یک سیستم بدن را مورد بحث قرار می دهد. هر فصل بیشتر به چندین زیرفصل تقسیم می شود که در مجموع تقریباً 800 صفحه را شامل می شود. این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های مرور جیبی متوسط ​​شما طولانی است، اما همچنین حاوی نمودارها، جداول و شکل‌های مفیدی برای یادگیری تکمیلی است. همچنین شامل جعبه های بالینی است که اهمیت بالینی را برجسته می کند، خلاصه ای در پایان هر فصل و سؤالات چند گزینه ای.

یکی از دروس اصلی رشته های علوم پزشکی (پزشکی عمومی ، دندانپزشکی ) و رشته های علوم زیستی ، فیزیولوژی می باشد ، کتاب های بسیار معتبری ماننده فیزیولوژی گایتون ، بری لوی ، گانونگ در این زمینه محبوبیت بسیار زیادی دارند که میتوانید در انتشارات ارجمند آنها را پیدا نمایید

در دسته بندی علوم پایه/فیزیولوژی/ تمامی کتاب های مرتبط با فیزیولوژی از تمامی انتشارات مشاهده میتوانید در سایت جعفری نوین مشاهده نمایید.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *