۴ میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه‌های نوروزی فروخته شد

اصفهان- معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از فروش بیش از ۴ میلیارد تومان صنایع‌دستی در بازارچه‌های موقت نوروزی در سطح استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، نورالله عبداللهی اظهار داشت: با توجه به اینکه همه‌ساله و در ایام نوروز شاهد موج سفرهای نوروزی در کشور هستیم، استان اصفهان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ویژه این سفرها در ایام نوروز و دیگر روزهای سال، صنایع‌دستی استان است که نقش ویژه‌ای در جذب گردشگران به شهر و استان اصفهان دارد، بر این اساس و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در ایام نوروز در اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان برپا شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: در این بازارچه‌ها در مجموع بیش از چهار میلیارد تومان صنایع‌دستی فروخته شد که از این میزان بیش از سه و نیم میلیارد تومان به بازارچه موقت مجموعه جهانی باغ‌موزه چهلستون در شهر اصفهان و مابقی به بازارچه‌های دیگر شهرستان‌های استان اصفهان اختصاص دارد.

به گزارش مهر، نوروز امسال حدود ۱۰ میلیون و ۷۳ هزار مسافر نوروزی وارد استان اصفهان شدند و مجموع بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان در تعطیلات نوروز امسال به حدود ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازدید رسید.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *