تور اسپانیا

اگر می خواهید برای تعطیلات نوروز 1402 برنامه ریزی کنید و به کشوری خارق العاده و مملو از شادی و نوای موسیقی سفر کنید، ما به شما تور اسپانیا را پیشنهاد می کنیم. اسپانیا کشوری اروپایی است که در آن جاذبه های گردشگری فراوانی را می بینید و روح شما دستخوش انرژی های اعجاب انگیزی می گردد که منشا این انرژی، طبیعت سر سبز و بکر اسپانیا و سواحل جذاب مدیترانه است. اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد و حدود 85 درصد از جزیره ایبری را اشغال نموده است و در کنار همسایه خود، پرتقال به سر می برد. اسپانیا کشوری تاریخی با کوه‌های پوشیده از برف، قلعه‌های سنگی، بناهای تاریخی وسیع و شهرهای مدرن است و این ویژگی ها است که آن را به مقصدی مطلوب برای سفر تبدیل کرده است. بنابراین اگر قصد سفر به اسپانیا دارید و به دنبال تور ارزان اسپانیا هستید، درنگ نکنید و هرچه زودتر اقدام به خرید تور اسپانیا نمایید.

قیمت تور اسپانیا

به فکر خرید تور اسپانیا 1402 هستید؟ به دنبال تور ارزان اسپانیا می گردید؟ نمی دانید چه مقدار بودجه سفر در نظر بگیرید؟ خوب نکاتی در مورد خرید و قیمت تور ارزان اسپانیا وجود دارد که ما به شما می گوییم. با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر می شود می توانید قیمت تور اسپانیا را در پائین ترین حالت ممکن در نظر بگیرید و به راحتی برای یک سفر ارزان و به یاد ماندنی برنامه ریزی کنید.

برای اینکه بتوانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید، اولین کاری که باید انجام دهید آژانس مسافرتی انتخاب نمایید که مشاوره ایده آلی به شما ارائه دهد و بر اساس بودجه شما پکیج تور اسپانیا معرفی کند.

دومین نکته در مورد شرکت هواپیمایی است که انتخاب می کنید، برخی از خطوط هوایی به دلیل خدماتی که دارند گران تر هستند و در نتیجه می توانید این شرکت ها را فراموش کنید.

سومین نکته در مورد هتل و محل اقامت شما است، به هنگام سفر به اسپانیا شما بیشترین ساعات روز را به گشت و گذار در شهر و بازدید می گذرانید. بنابراین می توانید ستاره های هتل را کمتر کنید و هزینه ها را نیز پایین بیاورید.

تور اسپانیا نورورز 1402

خوب می خواهیم مکان های گردشگری اسپانیا را به شما بگوییم تا قبل از شروع تور اسپانیا برنامه ریزی داشته باشید و به بازدید مکان های برجسته اسپانیا برسید. در ضمن برای امنیت سفر شما بیمه مسافرتی نیز توسط آژانس ارائه می شود تا با خیال آسوده رفت و آمد کنید. اولین جاذبه گردشگری اسپانیا قصر الحمرا و باغ های جنرالایف، گراندا است که با ساختار و بافت آفریقایی شکلی که دارد شما را شگفت زده می کند. این مکان در واقع برجسته ترین اثر معماری دوران رنسانس اسپانیا به شمار می آید.

موزه گوگنهایم، بیلبائو یکی دیگر از مکان های بازدیدی در تور اسپانیا است. در نظر داشته باشید که تمام این تورهای گردشگری در کشور اسپانیا توسط تور نیز ارائه می شود و بهتر است با تور برای بازدید از این مکان ها هماهنگ شوید. ساختمان این موزه دارای معماری منحصر به فردی است که هنوز هیچ عکاسی نتوانسته جذابیت و چشم نوازی آن را به تصویر در آورد.

میدان پلازا مایور هم در واقع قلب تپنده شهر مادرید است و از قرن شانزدهم میلادی تاکنون توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. این میدان توسط معمار دوران شاه فیلیپ دوم، هررا ساخته شد و به میدانی جهت برگزاری مراسم عمومی و رویدادهای تشریفاتی تبدیل گشت. تعداد مکان های تاریخی و گردشی اسپانیا بسیار زیاد است و در تور اسپانیا باید برای بازدید از جاذبه های گردشگری وقت بگذارید. بنابراین اگر قصد سفر به اسپانیا در نوروز 1402 را دارید، هرچه زودتر اقدام نمایید.

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *