میزبانی مشهدی‌ها از ۷۹۳ هزار زائر در تعطیلات عید سعید فطر 

مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر تعداد ۷۹۳ هزار و ۴۰۴ زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: در راستای میزبانی شایسته از زائران پنج جلسه برای هماهنگی در سطح استان با حضور کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر و هماهنگی استانداری برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تأمین وسیله حمل و نقل، اقامت و تردد ایمن زائران در مسیر جاده‌های لازم اندیشیده شد.

وی با بیان این‌که در این تعطیلات موج سفر به مشهد به خوبی مدیریت شد، افزود: برای اسکان زائران در سطح استان ۵۴۵ هزار و ۹۰۹ نفر شب ظرفیت اقامت تدارک دیده شده بود که زائران در این تعطیلات از سفر به مشهد استقبال کردند.

موسوی تصریح کرد: ضریب اشغال مراکز اقامتی مشهد از ۲ روز قبل از عید فطر افزایش یافت و مجموع اقامت در تعطیلات عید سعید فطر ۷۲۱ هزار و ۴۹۹ نفر شب‌اقامت در مراکز اقامتی مشهد به ثبت رسید.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: میزان کل اقامت در مراکز اقامتی استان ۷۹۲ هزار و ۸۷۳ نفر شب با درصد اشغال ۵۳ درصد بوده است.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *