موتورسواران به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی می‌روند

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.

این طرح برای نخستین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال ۱۴۰۱ به منظور کمک به تسهیل در تردد گردشگران با حضور ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد. در این راستا امسال نیز ۲۶ دستگاه موتورسیکلت عضو کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

تسریع در ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران در کمترین زمان به منظور کمک به کاهش بار ترافیکی راه‌ها، روان سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امدادرسانی به موقع به هموطنان و گردشگران از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره‌های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ (۰۲۱) و ۱۴۲۳ در سراسر کشور در تمام روزهای سال، به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *