معرفی نویسنده کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم

تینا سیلیگ کارآفرین ، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه استنفورد و نویسنده‌ی آمریکایی است که آثار متعددی در حوزه‌های خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری منتشر کرده است. « کاش وقتی بیست‌ساله بودم می ‌دانستم » و «قوانین خلاقیت» از پرفروش ‌ترین کتاب‌ های منتشرشده‌ ی او هستند .

تینا سیلیگ (Tina Lynn Seelig) دانش‌آموخته‌ ی دکترای علوم اعصاب از دانشکده‌ ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. تینا سیلیگ پس از آنکه دوره‌ی دکتری خود را به اتمام رساند، به عنوان مشاور مدیر برای شرکت‌ هایی مانند الن و همیلتون و مدیرچندرسانه‌ای برای چندین شرکت متفاوت مشغول به کار شد.

تینا سیلیگ در سال 1999 به دانشگاه استنفورد پیوست. او در حال حاضر استاد دپارتمان علوم مدیریت و مهندسی استنفورد است. وی همچنین مدیر دانشکده‌ی برنامه‌ی سرمایه‌گذاری فناوری این دانشگاه است. تینا سیلیگ دوره‌هایی را در مؤسسه ‌ی طراحی هاسو پلانتر تدریس می‌کند و برنامه‌ های تحصیلی متعددی را در دانشکده‌ی مهندسی هدایت می‌ کند که بر رشد خلاقیت و نوآوری و امور مربوط به کارآفرینی متمرکز است.

تینا سیلیگ به پاس تلاش‌ها و کارهای خود ، جوایز زیادی از جمله جایزه‌ی گوردن از آکادمی ملی مهندسی ، جایزه‌ی ملی نوآوری المپوس و جایزه‌ی ریچارد دبلیو لیمن از انجمن فارغ‌التحصیلان استنفورد را کسب کرده است.

از بهترین کتاب هایی که پرفسور تینا سیلیگ نوشته اند و می توانید از انتشارات کدیور خرید کنید می توان به کتاب قوانین خلاقیت ، کتاب نبوغ: آموزه‌های خلاقیت و نوآوری ،

کتاب موتور نوآوری: دوره‌ی آموزشی درباره‌ ی خلاقیت ، کتاب کاش وقتی بیست‌ ساله بودم می‌ دانستم ،کتاب بینش: ایده‌ ها را از ذهن خود خارج کرده و آن را به جهان بیرون عرضه کنید اشاره کرد که در سراسر جهان مورد استقبال کتاب خوان ها و افرادی که به دنبال آموزش شخصی هستند قرار گرفت .شما می توانید کتاب های تینا سیلیگ را از جمله کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم را از سایت اکوبوکس به آدرس اینترنتی ecoobooks.ir  تهیه کنید . اکوبوکس سایت فروشگاهی انتشارات کدیور است .

معرفی کتای ای کاش وقتی 20 سالم بود می دانستم

کتاب کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم یک دوره فشرده است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید. تینا سیلیگ در این کتاب با بیان داستان‌هایی جذاب از دنیای واقعی کارآفرینی، اطمینان می‌دهد که همه چیز دست‌یافتنی است و دنیا سرشار از فرصت‌هایی است که منتظرند کشف شوند.

کتاب ای کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) کتابی در زمینه‌ ی کارآفرینی و خلاقیت است که مطالبی مفید و ارزشمند را با بیانی جذاب به تصویر می‌کشد. تینا سیلیگ در این کتاب پرفروش ماجرای کامل یک چالش را برای شما شرح داده و سپس نشان می‌دهد چگونه با نگاهی موشکافانه و دقیق، قادر خواهید بود در زندگی روزمره خود مشکلات را به فرصت تبدیل کنید.تینا سیلیگ هنگام تدریس یکی از درس‌هایش در دانشگاه استنفورد از دانشجویانش سوال کرد که اگر پنج دلار به آن‌ها بدهد و تنها دو ساعت وقت در اختیارشان بگذارد ، برای اینکه پول بیش ‌تری به دست بیاورند، آن‌ها چه خواهند کرد؟

اگر از شما خواسته می‌شد تا این چالش را انجام دهید چه می‌کردید؟ تینا سیلیگ فصل‌های کتاب ای کاش وقتی 20 سالم بود ‌می ‌دانستم را به گونه‌ای طراحی نموده که شما را به چالش بکشند تا خودتان و دنیا را با نگاهی تازه ببینید.

احتمالا حالا برای شما سوال می شود که کتاب ای کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم برای چه کسانی مناسب است؟

تینا سیلیگ میکروکتاب کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌ دانستم را برای تمام جوانانی که به تازگی می‌خواهند پا در دنیای اجتماعی بگذارند و وارد دنیای کسب و کار شوند به رشته‌ی تحریر درآورده است. مخاطب اصلی این کتاب جوان هایی هستند که هنوز برای خود شغلی دست و پا نکرده اند و یا هنوز کسب و کار خود را راه ننداخته اند در این کتاب یک کارآفرین موفق مانند خانم تینا سیلیگ به شما تذکر می دهید و همچنین نصیحت می کند تا کار هایی انجام دهید که کسب و کار شما را رو به جلو ببرد و اشتباه های دیگر کسب و کارها را تکرار نکنید تا بتوانید در زمان کمتری به اهداف خود برسید و درآمد خودتان را افزایش دهید .

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به کتاب های آموزشی مدیریت کسب و کار علاقه مند هستید من به شما عزیزان کتاب ای کاش وقتی 20 سالم بود می دانستم را پیشنهاد میدهم همچنین شما می توانید سایر کتاب های مربوط  به کسب کار و موفقیت را در سایت اکوبوکس تهیه کنید و سفارش دهید .

سایت اکوبوکس در کنار نسخه فیزیکی تمام کتاب های ارسالی یک نسخه فایل کتاب هم برای شما ارسال می کند معطل نکنید و سریعا به آدرس سایت ecobooks.ir سر بزنید .

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *