فروش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال صنایع دستی در جشنواره «ریواس» کوهسرخ

مشهد- مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون ریال صنایع دستی و سوغات در جشنواره ریواس کوهسرخ به فروش رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ربیعی اظهار کرد: جشنواره ریواس به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ریوش در حالی برگزار شد که با استقبال پر شور هنرمندان و کشاورزان روبرو شد و حاصل این جشنواره فروش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال محصولات صنایع دستی و کشاورزی بود.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ افزود: در این جشنواره کشاورزان کوهنورد محصول ریواس و سبزی‌های بومی را از صبح زود جمع آوری و بدون واسطه و تازه همان روز به دست مصرف کننده رساندند.

وی گفت: در حاشیه برپایی این جشنواره نمایشگاهی در ۲۷ غرفه شامل صنایع دستی و انواع محصولات و غذاهای محلی شامل ریواس و فرآورده‌های آن، سبزی‌های بومی، عرقیجات، عسل بهاره، لبنیات، انواع آش محلی چون کوریا و رشته و انواع تافتون و کلوچه که همگی محصول و دسترنج مردمان خوب کوهسرخ است به شرکت کنندگان و میهمانان عرضه و فروخته شد.

ربیعی بیان کرد: فروش خوب محصولات و خوشحالی کشاورزان و هنرمندان در این جشنواره خستگی آنان زدود و باعث انرژی مضاعف در برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های آینده شهر ریوش شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: شهرستان کوهسرخ به لحاظ گردشگری و تولید متنوع محصولات کشاورزی دارای ظرفیت بسیاری در جذب گردشگر است که برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها کمک به سزایی در این امر دارد.

وی افزود: شهرستان کوهسرخ با انواع گردشگری اعم از اکوتورسیم، ژئوتوریسم، ماجراجویی، غذا، تجاری، روستایی، قومی و عشایری و سلامت مقصد مناسبی برای گردشگران و مسافران به شمار می‌آید.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *