صدور نیم بهای گواهی نامه رانندگی بین‌المللی ویژه دختران

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این طرح به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این مدرک بین المللی، از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود.

طرح دختران ایران به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر تا سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، با هدف گرامیداشت مقام دختران کشورمان، اجرا خواهد شد.

بر این اساس دختران ۱۸ تا ۲۵ ساله که برای نخستین بار گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://idp.taci.ir/ و بارگذاری مدارک خود شامل تصویر گواهی نامه ملی، یه قطعه عکس و تصویر صفحه نخست گذرنامه، با وارد کردن کد IRANDOKHT، از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند.

در این طرح گواهی نامه‌های بین المللی رانندگی یکساله به صورت نیم بها صادر و طی ۷ تا ۱۰ روز کاری برای متقاضیان ارسال می‌شود.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *