آیا رنگ چشمانتان تیره است و دلتان می خواسته رنگ چشمانتان روشن باشد ؟

شاید شما هم ارزو داشتید رنگ چشمان آبی داشته باشید عین هنرپیشه های اروپایی و آمریکایی و این حسرت به دلتان مانده باشد ، باید بگوییم لنز رنگی آبی یکی از رنگ هایی است که نه فقط شما که بسیاری از افراد شاید  دوست داشته باشند حتی شده برای یک بار هم در طول زندگی خود آن را تجربه کنند.

در کشور های شرقی و آسیایی به علت ژنتیک و شرایط اب و هوایی اکثر مردم دارای چشمانی با رده رنگی مشکی تا قهوه ای هستند و کمتر رنگ های دیگر به چشم می خورد . ایران هم از این قضیه مستثنی نیست،  برای ما ایرانی ها که اکثرا  چشم های تیره ای داریم، دیدن چهره ی اروپایی ها با موهای بلوند و چشمان رنگی حسرت بار و شگفتی آور است . شاید شما هم با دیدن فیلم ها و کارتون های خارجی دلتان خواسته که رنگ چشمان شما هم مثل ان ها رنگی و روشن باشد. رنگ چشم طبیعی به عوامل زیادی مثل ژنتیک، شرایط اقلیمی، تغدیه یک مادر در هنگام بارداری  و… بستگی دارد. ما این مقاله را به خرید لنز آبی اختصاص دادیم  که اگر شما هم جزو طرفداران لنز آبی  برای چشمان خود هستید با اطلاعات قبلی و آگاهی بیشتری بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

لنز آبی مخصوص اشخاص مختلف :

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم انتخاب لنز آبی یکی از لنزهای رنگی پرطرفدار و جلب توجه کننده است که تقریبا برای ماهایی که چشمان تیره ای داریم یک آرزوی دیرینه است که امتحان کردن آن می تواند ما را به تحقق این آرزو نزدیک سازد . اکثر ایرانی ها چشمانی با رنگ تیره دارند اما در اطرافیانتان حتی ممکن است افرادی با چشمان روشن ببینید و دلتان بخواهد شما هم یک روز چشمانی به رنگ آبی  را تجربه کنید .

باید بگوییم بعد از اختراع و تولید لنز این ارزوی دیرینه برای شما حقیقت پیوست و با وجود انواع لنز رنگی موجود در بازار می توانید انواع رنگ های لنز چشم را امتحان کنید.

یک روز اراده کنید چشمتان سیاه باشید ، فردای آن آبی یا خاکستری !

اما حقیقتا نکته ای که حائز اهمیت است این است که بدانید چه انتخابی کنید و این که چه نوع لنز آبی را روی چشمان خود قرار دهید تا رنگ آن به صورت شما بیاید ، طبیعی به نظر برسد و رنگ آن با صورت شما هارمونی مناسبی داشته باشد .

ممکن است لنز ابی باعث شود تا یک چهره ی آرام و ملیح و یا چشمانی نافذ ، وحشی با اعتماد به نفس بالا داشته باشید  اما اگر تناژ نامناسبی انتخاب کرده باشید مثلا روی یک رنگ پوست تیره و برنز لنز یخی بگذارید می تواند چهره ای خشک و مصنوعی به شما بدهد و باعث شود ذوق شما را کورکند .

پس باید بگویم اگر دنبال لنزهای جذاب آبی رنگ هستید باید حتما رنگ پوست خودتان را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک رنگ ابی متناسب با پوست خودتان را خریداری کنید .

البته این که چه رنگ آبی به چه نوع پوستی می آید و هارمونی خوبی ایجاد می کند نیازمند داشتن اطلاعات کافی است که خب ما امروز اینجاییم تا  در این مقاله به شما بگوییم با توجه به رنگ پوستتان کدام تنالیته ی آبی برای چشم شما مناسب تر خواهد بود.

رنگ لنز آبی در افرادی با پوست سفید :

قطعا انتخاب لنز آبی برای فردی با پوست سفید راحت تر است چرا که رنگ باز پوست به ان ها این اجازه را می دهد تا با دست باز تر و تنوع بیشتری بتوانند لنز خریداری کنند . اما چند نکته وجود دارد که دانستن آن دور از لطف نیست .

اگر رنگ پوست شما سرد و یخی است  ، بهتر است لنزی با رنگ سرد انتخاب نکنید چرا که عملا یک چهره خشک و بی روح به شما تحویل می دهد . یا اگر دلتان یک رنگ یخی می خواهد حتما یک آرایش گرم و با سایه های گرم و تیره انتخاب کنید ، تا تعادل بر روی صورت شما حفظ شود .

رنگ لنز آبی برای پوست های گندمی :

اگر رنگ پوستتان گندمی است توصیه می کنیم لنز با  رنگ آبی عسلی یا آبی طوسی تهیه کنید چرا که این رنگ ها شمای بهتری به چهره شما بخشیده و طبیعی تر به نظر می رسند  بر خلاف لنز هایی مثل آبی سیر که باعث میشود یک چهره مصنوعی و غیر طبیعی داشته باشید مگر این که خودتان عملا بخواهید یک چهره خشک و سرد داشته باشید که خب این یک موضوع جداست .اگر پوست شما سبزه است لنز آبی آسمانی و آبی طوسی متوسط روشن بهترین انتخاب برای صورت شماست .

رنگ لنز آبی برای کسانی که پوست تیره دارند :

اگر پوستتان تیره رنگ است بهتر است به فکر استفاده از لنز رنگ آبی نباشید چرا که معمولا این رنگ با صورت شما نمی سازد آن چه اهمیت دارد زیبایی شماست که قطعا انتخاب رنگ های گرم تر این زیبایی را برای شما تضمین میکند .

اما با این حال اگر خیلی مشتاقید تا چشمان آبی داشته باشید لنز آبی تیره یا لنز آبی اقیانوسی را استفاده کنید ‌.

امیدواریم از مقاله ما استفاده کافی را برده باشید و با توجه بودن به پایین بودن قیمت لنز آبی در سایت https://bluebyby.ir و بالا بودن کیفیتش یک بار این رنگ را امتحان کنید !

 شماره تماس: 09190966997

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *