خبرگزاری مهر استان سمنان تجلیل شد

سمنان- در مراسم تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان، خبرگزاری مهر استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از فعالان ستاد خدمات نوروزی سفر استان سمنان با حضور استاندار و اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برگزار شد. در بخشی از این مراسم خبرگزاری مهر استان سمنان به دلیل پوشش اخبار و اهتمام در تولیدات گزارشی مرتبط با تسهیل خدمت سفر نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

نماینده خبرگزاری مهر در استان سمنان در مراسم آئین تجلیل و تقدیر از خادمان ستاد اجرایی خدمات مسافران و زائران استان سمنان نوروز ۱۴۰۲ لوح تقدیری را از استاندار سمنان دریافت کرد.

خبرگزاری مهر در ایام نوروز، در کنار موضوعات گردشگری و تولید گزارش‌هایی با موضوع شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان، نسبت به پوشش اخبار مرتبط با وضعیت راه‌ها، جاده‌ها، آب و هوا و همچنین مصوبات ستاد خدمات سفر نیز اهتمام داشته است.

سال گذشته نیز خبرگزاری مهر در زمره سه رسانه برتر حوزه اخبار و تولیدات خبری ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی قرار گرفت و تقدیر شد.

این خبرگزاری در بازه زمانی ۲۵ روزه پیش از عید نوروز تا پایان تعطیلات بالغ بر ۲۰ گزارش خبری و تحلیلی و تبیینی در موضوعات مرتبط با ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی، اسکان مسافران و… تهیه و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *