سفر به فرانسه معمولا از جمله تورهایی می‌باشد که هرنوع مخاطبی را به خود جلب می‌کند. معمولا مخاطبان تورهای مختلف قشرهای مختلف جامعه هستند؛ بعضی کشورها از لحاظ فرهنگی غنی می‌باشند و بیشتر افراد اهل مطالعه و تاریخ را جذب خود می‌کنند؛ بعضی دیگر از کشورها از لحاظ جاذبه‌های طبیعی بسیار اهمیت دارند و افراد اهل طبیعت را جذب می‌کنند؛ اما در این میان فرانسه از جمله کشورهایی است که نظر تمامی مخاطبین را به خود جلب می‌کند و برای تمامی اقشار جذاب است. اگر اولین بار است که به فرانسه سفر می‌کنید و دوست دارید بهترین شیوه سفر به فرانسه را بدانید، با ما همراه باشید.

جاذبه‌های کشور فرانسه

همانطور که گفتیم، کشور فرانسه در تمامی موضوعات جاذبه‌های معروفی برای علاقه‌مندان دارد. برای مثال، جاذبه‌های تاریخی فرانسه مانند خیابان شانزلیزه و کاخ لوور که علاقه‌مندان به تاریخ اروپا را وارد دنیایی جدید می‌کند؛ و یا جاذبه‌های طبیعی مانند رود سن که از میان شهر پاریس می‌گذرد و یکی از یکی از لذت بخش‌ترین سنگ‌فرش‌ها برای پیاده روی را دارد. برج ایفل که نماد تولد معماری نوین در فرانسه می‌باشد و مقبره معروف‌ترین شاعران و نویسندگان ادبیات فرانسوی همیشه عاشقان رمان و کتاب‌های فرانسوی را به خود جذب می‌کند.

قیمت تور فرانسه

بسیاری از افرادی که برای اولین بار به فرانسه قصد سفر دارند، بیش از هرچیزی ممکن است به فکر هزینه این سفر باشند، زیرا انتظار می‌رود سفر به یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپا هزینه بالایی داشته باشد. اما خوشبختانه شما می‌توانید با روش‌های مختلفی که به شما معرفی می‌کنیم، تا حد امکان هزینه‌های خود را کنترل کنید.

شما برای خرید تور فرانسه می‌توانید از تورهای ارزان قیمت آژانس مسافرتی گلبرگ سیر استفاده کنید؛ تور ارزان فرانسه مختص افرادی است که قصد یک سفر ارزان و اقتصادی را دارند. در این تور، سعی بر این است که با کاهش تعداد روزهای اقامت، تغییر نوع هواپیمایی که با آن سفر می‌کنید و استفاده از هتل‌های سطح پائین کمترین هزینه را داشته باشید.

اگر دوست ندارید که کاهش هزینه‌ها کیفیت مسافرت شما را تحت تاثیر قرار دهد، می‌توانید روش دوم، یعنی تور لحظه آخری فرانسه را خریداری کنید. تور لحظه آخری فرانسه پکیج‌هایی می‌باشند که ظرفیت مسافرین آن‌ها به حد نصاب نرسیده است و آژانس‌های مسافرتی برای تکمیل ظرفیت آن‌ها با آفرهای بسیار ویژه‌ای آن‌ها را به فروش می‌رسانند. البته برای تهیه تور لحظه آخری باید بسیار پیگیر و خبردار آژانس‌های مسافرتی باشید، زیرا که تعداد این تورها بسیار کم و متقاضیان آن‌ها زیاد است.

اخذ ویزای شینگن

از مهم‌ترین مراحل خرید تور فرانسه، اخذ ویزای شینگن می‌باشد که باید توسط آژانس مسافرتی سیمرغ تراول سیر انجام شود. توجه داشته باشید که گرفتن ویزای شینگن نسبت به سایر کشورها شرایط سختگیرانه‌تری دارد و به همین دلیل اگر توسط تیم‌های مجرب آژانس‌های مسافرتی انجام نگیرد، می‌تواند مسافرت شما را با تاخیر مواجه کند.

اقامت فرانسه معمولا 90 روزه می‌باشد و شما باید تا قبل از 90 روز خاک این کشور را ترک کنید. اگر نوع ویزای شما از نوع چندین بار ورود می‌باشد، شما تا 6 ماه می‌توانید چندین مرتبه به خاک فرانسه وارد شوید، اما در هر بار ورود تا 90 روز فرصت ماندن دارید. در صورتی که نیاز دارید زمان طولانی‌تری را در فرانسه سپری کنید، باید ویزای ملی D را تهیه کنید که معمولا برای سفرهای گردشگری گرفته نمی‌شود. ویزایی که برای خرید تور مسافرتی فرانسه گرفته می‌شود، ویزای سینگل می‌باشد که شما با آن قادر هستید برای یک بار و به مدت 90 روز در فرانسه بمانید.

خدمات آژانس مسافرتی سیمرغ تراول

سفر به فرانسه باید همراه با خدمات ویژه‌ای باشد که بتواند کیفیت این سفر را تکمیل کند. از آن جا که فرانسه دارای جاذبه‌های بسیاری می‌باشد و هر جاذبه تاریخچه مهم و طولانی دارد، داشتن یک تور لیدر دو زبانه و همچنین فردی که بتواند به خوبی درباره آن‌ها توضیح دهد مهم است. این مورد از جمله خدماتی است که بصورت ویژه در سیمرغ تراول به آن پرداخته می‌شود.

از مهم‌ترین مزیت‌های یک آژانس مسافرتی، امتیازها و ارتباطاتی می‌باشد که به آژانس این امکان را می‌دهد تا بهترین هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از دیگر شرکت‌های هواپیمایی تهیه کند که این مورد باعث کاهش هزینه‌های شما نیز می‌شود. دیگر آژانس‌های مسافرتی ممکن است که رزرو هتل‌ها و یا خرید بلیط‌ها را با قیمت مناسبی انجام نداده و این مورد منجر به افزایش قیمت تور شما گردد.

 

 

 

 

 

 

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *